perjantai 18. marraskuuta 2011

I just saw Haley's comet...

AAAAAHH!!! Kiitos rakkaan harrastukseni BodyPumpin (josta olen tosin joutunut olemaan erossa jo 3 kk :/), mä löysin ehkä maailman parhaan bändin ja vannoin, että jos se tulee keikalle Saksaan mun vaihdon aikana, niin menen katsomaan. Ja JEEEEEE, 5. helmikuuta Kölnin Live Music Hallin lavalle nousee SHINEDOWN! Lämppärinä soittaa Halestorm, josta en valitettavasti ole kuullutkaan, mutta mulla on nyt kolme kuukautta hyvää aikaa tutustua tähänkin bändiin lähemmin. Liput varattu Allun kaa! :)





Tässä pari helmeä niiden lukemattomien helmien joukosta. Oikeasti rakastan Brent Smithin ääntä ja tällanen melodinen raskaampi rock uppoaa muhun niin täysillä! Kuten kaikki mun kanssa asuneet tietääkin, niin mä tykkään laulaa aina biisien mukana. Vinkkinä vaan, että Suomessa voi katsoa sit about miljoona kertaa paremman laatuisia videoita ja suosittelen tsekkaamaan Shinedownin version Simple manista. Koska tämä Saksan youtube on jotenkin rajoittunut, en niihin valitettavasti nyt pääse käsiksi.

Happy, happy, joy, joy! :)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti