tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kiire! - Eile!

Apuaah, mistä sitä aloittaisi. On jääny kuulumisten kertominen ihan taka-alalle nyt, koska on ollut niin paljon kaikkea muuta häslinkiä. Vaikka tuntuu, etten taas koko semesterin aikana tehnyt mitään koulun eteen, niin nyt sitä ollaan vaan keskellä koeviikkoja ja tässä on jo pari koetta ja yksi esitelmä takana. Vielä kolme oikiksen koetta ja kaksi kielikoetta odottelee tällä, ensi ja sitä seuraavalla viikolla. Mutta 18.7. pitäisi olla kaikki opiskelut paketissa ja ERASMUS virallisilta osiltaan takana! Tämä tekee mut toisaalta todella iloiseksi ja toisaalta niin surulliseksi.

Mä oon ruennu jo henkisesti jotenkin valmistautumaan täältä lähtemiseen (mitenkä en voisi, kun alkaa tulla mailiin sellaista "hyvää kotimatkaa, vaihtarit"-postia?) ja alkanut potea jonkinlaista koti-ikävää. Pari sunnuntaita on mennyt masistellessa, koska kaipaan kotiin ja oon niin iloinen, kun pääsen sinne, mutta toisaalta tykkään mun elämästä täällä hirveästi enkä haluaisi, että tämä loppuu, koska tiedän, etten saa sitä enää koskaan samalla tavalla takaisin. Argh. Kyllä sitä vuodessa vaan kerkeää juurtua minne vaan.

No, mutta oon päättänyt tässä stressailla ensin kokeet alta pois. Sitten mulle tuleekin äiskä ja iskä vierailulle, joten voin viikon ajan fiilistellä niiden kanssa Saksaa ja Münsteriä. Sen jälkeen heti tuleekin Ansku viihdyttämään meikäläistä ja elokuussa odottaa reissut Luxemburgiin ja Skotlantiin. Ja sitten onkin jo viimeinen viikko edessä ja jäähyväisbileet (taas pääsen tähän masisteluun) ja 23.8. lennän kotosuomeen! Voi Helsinki, ihana nähdä kohta taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti